Zaterdag 3 oktober speelden de landelijke teams wederom thuis. Vanwege de aangescherpte maatregelen gebeurde dat deze keer helaas zonder publiek.

Dames 1 speelde verdienstelijk gelijk tegen De Treffers uit Roelofarendsveen. Nena Zantman wist na het ombuigen van 2 achterstanden toch knap ongeslagen te blijven. Sharon van Zelderen en Christel Petiet wonnen ieder een wedstrijd. Het dubbel ging helaas nipt verloren. Na deze uitslag gaan de dames samen met De Toekomst gedeeltelijk aan kop.

Heren 1 ging volledig terecht met 1-9 onderuit tegen titelkandidaat Hilversum 2. Alleen Martin Groenewold kon eenmalig het zegegebaar maken. Albert van Beek en Vincent Swart vochten voor wat zij waard waren, maar kwamen niet verden dan gamewinst. Het eerste staat na deze ruime nederlaag nog steeds op de laatste plek in de 1e divisie.

Heren 2 ging zelfs met 0-10 onderuit tegen Alexandria. Verder dan winstkansen in het dubbel kwamen Bjorn Pluijm, Bernou Wagenaar en Edu Lamtara niet. Heren 2 staat na 3 wedstrijden gespeeld te hebben op de laatste plaats in de 2e divisie.