Wil jij lid worden van Avanti?

Avanti heeft een eigen accommodatie gelegen aan de Sportparklaan te Hazerswoude Dorp. De accommodatie is voorzien van alle gemakken die te verwachten zijn bij een tafeltennisvereniging. In de zaal ligt een houten vloer, er is ruimte voor circa 9 tafels (max. 12), verder heeft Avanti een ruime, eigen, sfeervolle kantine. Door deze faciliteiten zijn we dé vereniging voor tafeltennis in de regio!

Iedere tafeltennis liefhebber is welkom!

Tarieven

Duo

• Interne duo-competitie

• Trainen en vrij spelen

• Trainen en vrij spelen

• incl. NTTB competitie

• incl. NTTB competitie

Aanmeldformulier

Naam *

E-mailadres: *

Straat + huisnummer: *

Postcode: *

Woonplaats: *

Opmerking:

Steun de club

Wil jij de club steunen? Dat kan heel eenvoudig! Wanneer je nu bij één van de aangesloten winkels besteld ontvangt Avanti hiervan een percentage. Zelf betaal jij niets extra. Ben jij van plan om iets te bestellen bij bijvoorbeeld Bol.com, Perry Sport of één van de andere winkels? Bestel via de website van Avanti en steun de club!

Eenvoudig sponsoren begint met bestellen via Avanti!

TTV Avanti
    Sportparklaan 2