Afgelopen zaterdag is de competitie voor onze jeugdteams weer begonnen. In de eerste thuiswedstrijd verloor het eerste team, uitkomend in de promotieklasse, nipt met 6-4 van Vriendenschaar. Ferry ging lekker van start en won 2 partijen. Joep wist ook een puntje voor Avanti binnen te slepen en het dubbel werd gewonnen. Stijn had een minder goede dag en kwam helaas niet tot winst.

Het tweede team met Kevin, Aron en Jesse komt uit in de 2e klasse en zij mochten aantreden tegen Scyedam. Kevin won 2 wedstrijden en het dubbel werd gewonnen. Aron en Jesse maakten hun debuut in deze klasse en wisten helaas geen punten binnen te halen. Zo kwam er een 7-3 nederlaag op het bord te staan.

Team 3, Bianca en Eva, spelen in de pupillen duo competitie. Zij wonnen met 4-1 van Rijnsoever. Bianca bleef ongeslagen, Eva won een wedstrijd en het dubbel werd ook gewonnen.

Ons vierde jeugdteam had een ronde vrij en mag vanaf komend weekend laten zien wat ze in huis hebben.

Op zondag werd de eerste voorronde van de jeugdmeerkampen gespeeld. Martijn, bij de kadetten uitkomend, bleef ongeslagen. Hij hoefde in vier partijen maar één game af te staan en plaatste zich zo overtuigend voor de volgende ronde. Joep had de eerste voorronde van de pupillen vrij en mag in de tweede van start.