Komende week ontvangen alle senioren leden en ouders van jeugdleden een brief van het bestuur waarin wordt gevraagd aan te geven welke voorkeuren men heeft om een of twee keer per jaar iets voor de vereniging te doen. Zoals door de Algemene Ledenvergadering is besloten is er geen sprake meer van vrijblijvendheid. Wij verwachten van alle leden en ouders van jeugdleden een bijdrage aan het verenigingsleven. Zo kunnen we de ambitie van een plezierige vereniging, waar iedereen graag komt, hooghouden en verder uitbouwen. Op de link www.ttvavanti.nl/vrijwilligersformulier staat een digitaal inventarisatieformulier. Wij vragen uiterlijk 8 juni het formulier in te vullen. Dit vraagt een paar muisklikken en hoogstens 30 seconden. Dank voor je medewerking en je hulp!