Het najaarsseizoen komt er weer aan. Sommigen zijn alweer een tijdje in training. Voor anderen zal het misschien weer even wennen zijn om een bal te slaan.

Vrijdag 8 september zal het openingstoernooi bij Avanti plaatsvinden. Een ideale avond om wedstrijdritme op te doen. Een laatste test, of een mooi moment om het gevoel weer terug te krijgen.
Doel van de avond is dat iedereen zoveel mogelijk wedstrijden speelt op zijn eigen niveau. Mits het aantal aanmeldingen het toelaten, zal er in 3 klasses worden gespeeld: Landelijk, Topklasse, Overig.

Datum: Vrijdag 8 september
Tijd: 20.00 uur
Waar: Avantihal
Voor wie: Avanti leden. Het spelen van competitie is geen vereiste om mee te doen. Het toernooi is open voor oudere jeugd, maar houd er wel rekening mee dat finales vaak pas na 23 uur worden gespeeld.
Opgeven: Bij Arnout. Mail: arnoutvandentop@gmail.com. WhatsApp/SMS/Tel: 06-40341793

Hopelijk tot volgende week!