Met nog twee wedstrijden voor de boeg, toch nog even een verslag waar de teams staan.

Vooral voor team 1 worden het twee hele spannende weken. Zij staan op dit moment op de gedeelde eerste plaats met DHC. Beide clubs moeten komende zaterdag tegen één van de onderste teams. De laatste wedstrijd spelen ze tegen elkaar en zullen ze dus strijden om het kampioenschap. Laat dat nou een thuiswedstrijd zijn! Hoe leuk zou het zijn als er veel toeschouwers zijn en hopelijk een feestje achteraf!

Voor team 2 blijkt de 2e klasse net iets te hoog gegrepen. De jongens worden niet weg gespeeld, maar het is wel puntjes sprokkelen. Ze staan dan ook met 20 punten uit 8 wedstrijden op de laatste positie.

Team 3 doet het in de Pupillen A eigenlijk best lekker. Eva speelt dit jaar voor het eerst competitie en kan nog niet echt tegenstand bieden, maar groeit hierdoor wel in haar spel. Joep en Pim winnen regelmatig een wedstrijd en Jochem strijdt dit jaar met Tim om de beker van de percentagejager. Het team staat op een mooie 4e plaats. Met zicht op de 3e plek.

De huidige top 5 van de percentagejager ziet er nu als volgt uit:

1. Tim van der Lans 96% (23 uit 24)
  2. Jochem Staring 93% (14 uit 15)
  3. Dave van Keulen 79% (19 uit 24)
  4. Pim Jacobs 50% (9 uit 18)
  5. Ricardo Hu 45% (5 uit 11)