Met nog 1 speelronde te gaan, is het voor de meeste teams wel duidelijk waar ze gaan eindigen. Alleen bij Avanti 2 is de slotfase nog enorm spannend. Zij staan samen met TOV op kop en laat dat nou net hun laatste tegenstander zijn. Het enige wat telt is winst!

Avanti 1 laat alleen Scylla achter zich. Maar met 30 punten toch echt wel al een mooi resultaat. Dat komt toch neer op gemiddeld drie gewonnen wedstrijden per speelronde. Iets waar ze best trots op mogen zijn, gezien de klasse waarin ze zijn ingedeeld!
De laatste speelronde wordt er uit gespeeld tegen Pecos. Hier zijn vast ook weer minstens 3 punten te halen.

Avanti 2 is echt in de winning mood. Twee weken geleden thuis tegen Scylla werden er al 8 punten gehaald en afgelopen zaterdag tegen de Treffers was het doel 10 punten. Helaas moest Dave één keer zijn tegenstander feliciteren, waardoor er 9 punten bij werden geteld. Maar ook TOV deed goede zaken thuis tegen Salamanders en behaalde ook 9 punten. Stand met nog 1 wedstrijd te gaan, gedeeld 1e plaats met 64 punten. Komende wedstrijd is uit tegen TOV en 5-5 is hierbij niet voldoende (gezien de thuisnederlaag met 3-7).

Avanti 3 staat op een mooie derde plaats, die naar alle waarschijnlijkheid wel gehandhaafd blijft. Afgelopen weken werd er gespeeld tegen Docos. Een pittige pot, waarbij alleen Kirsten twee van haar wedstrijden wist te winnen. Ook de dubbel werd hier binnengehaald. Zaterdag kwam De Treffers op bezoek met maar twee spelers. De eerste drie punten waren zo eenvoudig binnen. Maar ook in de wedstrijden werden er goede zaken gedaan. Alleen Bryan moest één keer zijn meerdere erkennen.

Avanti 4 staat ook op een mooie derde plaats. Onze jongste competitie spelende telgen hebben het goed gedaan deze competitie. Twee weken geleden was het best even zwaar tegen Rijnsoever thuis. Maar wat wil je, die gaan kampioen worden deze competitie. Tegen VVV werd echter weer gewonnen met 6-4. Martijn had zijn dag niet en kon zijn enkels niet winnen. Komende zaterdag uit bij Phoenix, de nummer laatst. Vorige keer wisten ze daar alle wedstrijden te winnen. Als dat nu weer lukt, is die derde plaats een feit.

.
Percentagejager (top 6):
Zal het nog iemand lukken Tim van zijn troon te stoten?

1. Tim van der Lans 100% (22/22)
  2. Kirsten Segaar 94% (16/17)
  3. Ruben Vink 89% (16/18)
  4. Wesley Hassefras 79% (11/14)