Alle teams speelden de laatste competitieronde uit.

Avanti reisde af naar Oegstgeest, naar Pecos. Pecos wist vanwege de meivakantie maar twee spelers op te trommelen, dus de eerste drie punten waren eenvoudig behaald. Helaas wisten Jovanny, Vincent en Els niet nog meer punten binnen te slepen en eindigen ze op de een na laatste plaats.

Avanti 2 moest zaterdag 6 punten binnenslepen tegen TOV om kampioen te worden. TOV daarentegen had maar 5 punten nodig met hetzelfde resultaat. De spanning bij beide teams was duidelijk voelbaar. En die liep alleen maar op na de eerste wedstrijd, aangezien Tim voor de eerste keer deze competitie zijn tegenstander moest feliciteren. Ook Dave wist zijn partij niet te winnen, ondanks de spannende vijf-setter. Robin haalde echter het eerste punt voor Avanti binnen. Maandag hadden Dave en Tim extra training gehad in de dubbel, dus zij begonnen vol goede moed aan die wedstrijd. Helaas lukte er heel veel net niet en bij de tegenstander net wel. Dus na vier wedstrijden stond het al 3-1 voor TOV. Gelukkig haalde Tim zijn volgende wedstrijd wel weer makkelijk binnen. Robin speelde vervolgens een spannende vijf-setter en kon die met 11-9 net niet naar zich toe trekken. En ook Dave wist zijn partij niet te winnen, wat maakte dat TOV na 7 gespeelde wedstrijden kampioen was. Nadat dit kort was gevierd, was de spanning weg en wisten zowel Tim als Robin nog een punt binnen te halen. Eindstand 6-4. Een mooie tweede plaats met maar 2 punten achter de kampioen. Klasse jongens!

Avanti 3 speelde uit tegen VVV met als startpunt een stevige derde plaats. Het moest wel heel raar lopen, wilden ze deze positie niet behouden. Ook VVV wist maar twee spelers te vinden, dus ook hier waren de eerste drie punten snel verdiend. Helaas kon Glenn geen van zijn wedstrijden winnen en ook de dubbel bleek een te lastige klus. Met een mooie 7-3 winst keerde Avanti 3 naar huis en is de derde plaats een feit.

Avanti 4 wist wat ze te doen stond tegen Phoenix. Zo veel mogelijk punten halen. Collin, Ruben en Ferry wisten dit waar te maken en namen dus de volle 10 punten mee naar huis. Hiermee zijn ze geƫindigd op een derde plaats. Heel goed Collin, Ruben, Ferry, Martijn en Esmee!

.
Percentagejager (top 5):
Het zal niemand verbazen wie de percentagejager dit jaar gewonnen heeft. Ondanks dat hij toch zijn 100% niet wist te behouden, heeft Tim met 96% wel zijn eerste plaats behouden.

1. Tim van der Lans 96% (24/25)
  2. Kirsten Segaar 94% (16/17)
  3. Ruben Vink 90% (19/21)
  4. Wesley Hassefras 81% (13/16)