Je knippert twee keer met je ogen en er zijn alweer vier wedstrijden gespeeld. Alweer bijna op de helft.

Avanti 1 startte dit jaar in de 2e klasse; een klasse jarig dan van het najaar. Voor het gros van dit team een betere klasse om in uit te komen! En ze doen het dan ook lekker. Tot nu toe alle wedstrijden meer punten behaald dan de tegenstander. Er wordt samen met Smash en VVV gestreden om de eerste plaats. Het verschil tussen Avanti en Smash is maar 3 punten! Dit belooft nog wat te worden…

Avanti 2 komt uit in de 5e klasse en heeft een poule van 5 teams. Hierdoor zijn hier pas 3 wedstrijden gespeeld. Er worden toch best wel wat wedstrijden gewonnen en daarmee staat dit team op een mooie derde plaats, 7 punten achter de koploper. Dit kan dus nog alle kanten op.

Avanti 3 speelt met z’n viertjes in de klasse Pupillen A. Zij staan riant aan kop! 6 punten los van de nummer 2. Ik voel een kampioenschap aankomen .

Hekkensluiter Avanti 4 heeft het wat lastiger in Pupillen B. Toch weten ook zij her en der een punt te pakken en staan daarmee op de 5e plaats. Het verschil met de nummer 3 en 4 is niet zo heel groot, dus er kan nog geklommen worden op de lijst.

En dan natuurlijk de percentagejager. Hoe staat het daarmee?
De huidige top 5 ziet er als volgt uit:

1. Ricaro Hu met 100% (6 uit 6)
  2. Tim van der Lans met 92% (11 uit 12)
  3. Joep van der Meer met 89% (8 uit 9)
  4. Ferry Kramer met 89% (8 uit 9)
  5. Ruben Vink met 88% (7 uit 8)