Zaterdag 8 februari kwamen de landelijke teams gezamenlijk in actie in de SafeCon Arena. De spelers van Avanti konden rekenen op de support van ruim 20 man publiek.

Heren 1 trad in een fantasie opstelling aan tegen Salamanders. Alleen invaller Albert van Beek wist een wedstrijd te winnen tegen de invaller van Salamanders. De andere invaller Peter Plandsoen ging nipt ten onder tegen de invaller van Salamanders. Ruan Greyling kwam in beide wedstrijden in de buurt van winst, maar vergat zichzelf te belonen. Uitslag: 1-5

Dames 1 ging met 4-6 onderuit tegen De Treffers. Nena Zantman won wederom haar 3 wedstrijden en winst tezamen met Annefleur Trel het dubbelspel ook in winst om te zetten. De dames hadden misschien wel een punt meer verdiend gezien de nipte nederlaag van Sharon van Zelderen tegen Coco Antonissen.

Heren 2 kwam tot een spectaculair gelijkspel tegen het veel hoger in geschaalde US uit Amsterdam. Olaf Stolwijk liet tafeltennis zien waar de liefhebbers van gingen watertanden. Dit resulteerde in 2 mooie overwinningen tezamen met winst in het dubbelspel. Patrick Nieuwendijk en Vincent Swart speelden in het kielzog van Olaf ook verdienstelijk en kwamen beiden tot 1 overwinning.

Tot slot revancheerde Heren 3 zich van de slechte start met een dikke 9-1 overwinning op Scylla. Edu Lamtara en Bernou Wagenaar wisten beiden met gemak hun 3 wedstrijden binnen te slaan. David Saunders was in de laatste wedstrijd na 2 prima overwinningen zo vriendelijk om de tegenstanders met een puntje naar huis te laten gaan.