Deze en vorige week zaterdag werden de wedstrijden thuis gespeeld. Wederom leuke en spannende wedstrijden. Toch fijn om iedere week zoveel enthousiasme en fanatisme bij onze jeugdspelers terug te zien. Maar daarnaast ook veel spelplezier en sportiviteit.

Avanti 1 speelde vorige week tegen hekkensluiter Scylla en Tim, Dave en Kirsten deden precies wat de bedoeling was. Zo veel mogelijk wedstrijden winnen. Doordat de nummers 1 en 2 tegen elkaar speelden kropen ze iets dichter bij naar de nummer 2. Deze zaterdag werd er gespeeld tegen Spinmill. Die kwamen echter met een speler minder en een invaller, dus hier was het wederom zaak om zo veel mogelijk punten te halen, hetgeen ook grotendeels lukte. Ze staan nu nog steeds op een mooie derde plaats, met plaats nummer twee in zicht.

Avanti 2 speelde vorige week tegen hun directe concurrent TOGB. Dat was te zien en het ging behoorlijk gelijk op. Toch wist Avanti twee wedstrijden meer te winnen. Deze week moesten ze het helaas met een speler minden doen. Maar dat waren dan ook gelijk de enige drie punten die ze als verlies hebben moeten schrijven. Klasse Joep en Wesley! Zo blijft het uitzicht op die tweede plaats behouden.

Avanti 3 speelde vorige week tegen middenmoter Rijnsoever. Ferry en Ruben hielden stand en wonnen al hun partijen. Helaas had Collin het wat lastiger en moest twee partijen aan zich voorbij laten gaan. Deze week werd er gespeeld tegen de nummer drie Salamanders. Hier lieten de jongens geen kans aan zich voorbij gaan en haalden alle wedstrijden binnen. Met nog twee wedstrijden te gaan, lijkt het kampioenschap ze niet meer ontnomen te kunnen worden.

Voor Avanti 4 was het vorige week lastig tegen HTTV-070. Toch haalden ze drie mooie punten binnen. Deze week werd er gespeeld tegen de nummer 2 Salamanders. Ook hier werden drie mooie punten behaald. Helaas zakken ze hiermee toch naar de laatste plaats. Zal een eindsprintje nog mogelijk zijn?

De huidige top 5 van de percentagejager ziet er nu als volgt uit:

1. Ricaro Hu met 100% (11 uit 11)
  2. Tim van der Lans met 94% (16 uit 17)
  3. Ferry Kramer met 94% (17 uit 18)
  4. Ruben Vink met 89% (17 uit 19)
  5. Joep van der Meer met 88% (15 uit 17)