Jongens 1 speelde uit tegen DTS. Uiteraard gingen zij voor de winst, en dat lukte. Uitblinker Feitse Bos won al zijn wedstrijden inclusief het dubbel samen met Max. Zowel Max als Matthijs pakte beide één puntje wat resulteerde in een prima 4-6 winst.

Avanti 2 reisde af naar Den Haag, waar HTTV-070 stond te wachten. Kopvrouw Annabel Verlaan speelde weer foutloos, en won zo al haar wedstrijden. Ook Jovanny was niet te kloppen die dag en won ook drie partijen. Vincent moest helaas driemaal zijn tegenstander feliciteren. Het dubbel werd gewonnen en zo stond er na een aantal uur een 3-7 winst op het scorebord.

Avanti 3 nam het op tegen Rijnsoever. Zowel Tim als Robin hadden hun goede vorm te pakken, en wonnen beide al hun wedstrijden. Glenn pakte ook zijn puntje mee. Het dubbel ging helaas naar de kant van Rijnsoever. Uitslag: 3-7 winst!

Avanti 4 speelde tegen Spinmill. Wesley en Jinte speelde beide erg sterk, en wonnen zo ook beide al hun wedstrijden. Bryan pakte ook zijn wedstrijdje mee, en ook het dubbel werd gewonnen. Uitslag: 2-8 winst!

De youngsters van Avanti 5 speelde tegen Salamanders. Het was Ferry die de kar trok, en won drie wedstrijden en het dubbel (samen met Esmee). Ook Esmee en Martijn pakte beide een wedstrijd, wat resulteerde in een 4-6 winst!

Percentagejager

Annabel Verlaan 100% (9/9)

Tim van der Lans 100% (6/6)

Jovanny van Knotsenburg 100% (6/6)