Inmiddels hebben alle jeugdteams, m.u.v. team 1, vier wedstrijden gespeeld met mooie resultaten.
Tijd om weer eens een tussenbalans op te maken.

Team 4 gaat eigenlijk best lekker. De nummers één en twee in hun poule zijn niet meer bij te halen, aangezien die al 10 punten los staan van de nummer drie. En laat dat nou Avanti zijn! Op de hielen gevolgd door ATTC uit Alphen, maar ook van Salamanders zijn ze nog niet af. Dus voor dit team is het belangrijk om komende wedstrijden hun derde plek vast te houden.

En ook team 3 staat op een mooie derde plaats. Ook daar lijken de nummers één en twee al op een te grote afstand te staan. Maar de nummer vier in de poule staat ook weer een paar punten onder hun. Ook hier dus een mooi streven om die derde plaats vast te houden.

Dan team 2. Daar zal het echt spannend worden dit jaar. De jongens staan op een mooie tweede plek met zicht op plaats één! VVV staat maar 4 punten van ze verwijderd, dus hier is echt alles nog mogelijk.

Team 1 heeft pas drie wedstrijden gespeeld en zal over 2 weken een inhaalwedstrijd spelen. Maar met een wedstrijd minder ook hier een mooie derde plaats. En dat in de 1e klasse! Plaats nummer één lijkt hier al redelijk stevig te zijn ingenomen door Smash, maar de nummers 2, 3 en 4 verschillen allemaal maar 1 punt en hebben alle drie pas drie wedstrijden gespeeld. Ook hier is dus nog alles mogelijk.

Onze nieuwe spelers Tom en Pim doen ook al echt lekker mee en pakken her en der toch echt een puntje mee. Fijn!

En nu een tussenstand in de percentagejager:

1. Tim van der Lans (89%)
  2. Martijn Hogenboom (83%)
  3. Ricardo Hu (83%)
  4. Dave van Keulen (67%)
  5. Ruben Vink (67%)
  6. Ferry Kramer (56%)
  7. Joep van der Meer (56%)
  8. Collin Menken (50%)
  9. Tom van de Weem (25%)
  10. Jochem Staring (22%)
  11. Wesley Hassefras (17%)
  12. Pim Jacobs (17%)
  13. Kirsten Segaar (0%)

Ook hier is het spannend! Meerdere gedeelde plaatsen en in de top 5 is nog van alles mogelijk.