Vanaf zaterdag 26 juni 2021 zijn de corona-maatregelen nog meer versoepeld.

Spelers zijn tijdens het sporten niet meer verplicht 1,5 m afstand te houden, dubbelen is weer mogelijk en er mogen wedstrijden gespeeld worden.

Mondkapjes zijn niet meer verplicht en de kantine mag langer open zijn (tot 24.00 uur).

Iedereen is verplicht de gezondheidscheck te lezen, handen te wassen of te desinfecteren en het registratieformulier bij de entree van de zaal in te vullen.

De 1,5 m afstand houden van elkaar blijft verplicht buiten het sporten.

De kantine is alleen geopend als er een barmedewerker aanwezig is, zelfbediening is niet toegestaan. Bezoekers moeten op een vaste zitplaatsen aan een tafel zitten.

Om 24.00 uur dient zowel de kantine als het hele gebouw afgesloten te zijn.

Weekschema (tot de schoolvakantie)

Maandagochtend Senioren 55+ 09.00 – 11.30 uur
Maandagavond Senioren recreanten 20.30 –  21.30 uur
Dinsdagavond A-selectie 19.00 –  22.00 uur
Woensdagmiddag Jeugd 16.00 –  17.30 uur
Donderdagavond B-selectie 19.30 –  22.00 uur
Zaterdagmiddag Jeugd 14.00 –  16.00 uur

Voor de trainingen hoeft men niet te reserveren, op tijden buiten de trainingen is dit wel verplicht.

Degene die de sleutel bij het sleuteladres ophaalt, is verantwoordelijk voor openen én afsluiten van het clubgebouw én het terugbrengen van de sleutel!

Gedraag je verantwoordelijk en houd je aan de regels!

Bestuur ttv. Avanti