Avantishirt: weer een nieuw hoofdstuk!
Even een update van de stand van zaken van het nieuwe Avanti tenue. Nadat was gebleken dat een Avantishirt met eigen ontwerp nog te veel haken en ogen oplevert, heeft het bestuur de keuze gemaakt voor het tafeltennisshirt Falk van Joola. Plan is voldoende shirts aan te schaffen zodat we 8 jaar vooruit kunnen. De kleurkeuze van het wedstrijdshirt was aan de leden: blauw met zwarte streep of zwart met blauwe streep. Meer dan 70 leden hebben aan de poll op de site meegedaan of hebben gestemd op de vrijdagavond van het openingstoernooi. Dat geeft aan dat jullie hierover graag meebeslissen. En terecht! De blauwe variant bleek de voorkeur te hebben boven het zwarte shirt.

Het bestuur heeft daarop een aantal blauwe shirts besteld en een pasbox met alle maten, zodat ieder die dit wil de juiste maat kan aanschaffen. So far so good. Echter de geleverde shirts kwamen niet overeen met het helder blauw zoals getoond op de site. De kleur was veel donkerder, blauw/groen. Voor de kenners: patrol. Afgelopen week heeft het bestuur besloten het geleverde shirt niet te nemen. In plaats hiervan hebben we 4 andere shirts geselecteerd. Van elk hebben we een voorbeeldshirt opgevraagd. We willen natuurlijk niet in dezelfde valkuil trappen. Op basis van de nieuwe shirts hopen we een keuze te kunnen maken. En natuurlijk zullen we daar de leden op de een of andere manier weer bij betrekken.

Nico Stolwijk
Voorzitter@ttvavanti.nl

NB. Degenen die toch graag het patrol shirt nog even willen zien kunnen terecht bij Heren 2. Voor dit team was shirtvernieuwing noodzakelijk. Zij spelen dan ook tijdelijk in het blauw/groene shirt.