Zaterdag 18 september 2021 mocht er na een break van bijna een jaar weer competitie gespeeld worden. Dames 1 en Heren 1 komen net als een jaar geleden uit in de 1e divisie. Heren 2 mag het wederom proberen in de 2e divisie. Het format voor de 1e divisie is gewijzigd van 10 wedstrijden naar 7 wedstrijden.

Dames 1 leed in Hilversum een nipte 3-4 nederlaag. Nena Zantman won overtuigend haar beide enkelspelen en Christel Petiet voegde hier een punt aan toe. Annefleur Trel kwam tekort en bleef zegeloos achter. Het beslissende dubbelspel ,dat nu als laatste wedstrijd wordt gespeeld, werd nipt verloren.

Heren 1 speelde ook uit tegen Hilversum en kwam hierbij niet verder dan een 2-5 nederlaag. Door overwinningen van Ronald Vijverberg en Vincent Swart kwamen de heren nog wel op een mooie 2-1 voorsprong. Daarna lieten de heren zich de kaas van het brood eten met veel nederlagen in 5-sets. Olaf Stolwijk moest zijn ritme nog vinden en kwam niet tot winst.

Heren 2 verloor uit bij Entac met 3-7. Vaste teampseler Edu Lamtara kwam eenmaal tot winst tegen een invaller. Bernou Wagenaar wist helaas geen potten te breken. Speler van de week was Dennis Roggeveen die zijn invalbeurt omzette in twee strakke zeges. Dat beloofd wat voor de toekomst!

Komende zaterdag spelen de landelijke teams eindelijk weer thuis om 15:00 uur. Laat dit nou net de dag zijn dat de 1,5 meter eraf gaat en het publiek dus weer meer dan welkom is! Wees erbij!