Aanstaande zaterdag is alweer de 2e Super Saturday bij Avanti. Heren 1 t/m 3 komen in actie tezamen met onze lieftallige dames.

In de eredivisie nemen onze heren het op tegen de Leidse buurman Scylla. Onze Leidse rivaal heeft de beurs van de zomer getrokken en hebben inmiddels twee buitenlandse spelers in hun formatie. Realistisch gezien lijkt een overwinning een brug te ver maar onze toppers gaan voor een stunt.

Een tafel ernaast spelen de dames tegen Hilversum. Na de nipte nederlaag van afgelopen week mikken de Avanti dames nu op een eerste overwinning. Heren 2 en 3 tenslotte hebben kampioensambities in de 3e divisie en zullen trachten om zaterdag wederom een overwinning te boeken.

Na de wedstrijden is chefkok Lougies aanwezig voor een overheerlijk Marokkaans buffet:

– Marokkaanse kip
– Couscous
– Salade
– gekruide patat

Nergens in nederland kan je zo overheerlijk eten na de wedstrijden als bij Avanti. Neem dus je partner, penvriend, buurman of knuffelbeer mee en wees present vanaf 15:00 uur!