In de derde opeenvolgende uitwedstrijd kwam Dames 1 wederom tot een mooie zege, terwijl Heren 1 een nipte nederlaag moest incasseren.

Heren 1  kwam uit bij Salamanders niet verder dan een 4-2 nederlaag. Kopman Simon Goessens was met 2 zwaarbevochten overwinningen wederom de grote man bij het vlaggenschip van de azzuri. Vooral de overwinning op Carsten Egeholt was van een mooi allure. Zowel Frank Hollak als Ruan Greyling gingen er ondanks goed spel (nipt) af tegen de twee buitenlandse spelers van de Salamanders. Door deze nederlaag staan de heren nog altijd op de laatste plaats in de Eredivisie.

Dames 1 speelde tegen Taverzo een goede wedstrijd, wat resulteerde in een 7-3 overwinning. Nena Zantman en Anthira van Wensveen waren beiden goed voor 3 punten. Christel Petiet deed zichzelf tekort met 1 overwinning. Ze verloor namelijk twee wedstrijden diep in de 5e game. De dames vinden zichzelf nu terug op de 2e plek in de 1e divisie.

De reserves van Avanti kwamen tot 2 keurige overwinningen bij verre uitwedstrijden. Heren 2 had het moeilijk met Slagvaardig, maar toen de kruitdampen eenmaal waren opgetrokken stond er toch een 6-4 zege op het scorebord. De punten kwamen op naam van Vincent Swart (3x), Patrick Nieuwendijk (2x) en Olaf Stolwijk (1x). Halverwege de competitie is Heren 2 koploper in de 3e divisie. Heren 3 wist tot slot eenvoudig met 8-2 te winnen van Buitenpost. De Hazerswoudse productie werd verzorgd door Marcel Does (3x), David Saunders (2x) en Steven Pouw (2x). Een 2e plek in de 3e divisie is halverwege de competitie voor deze équipe het logische gevolg.

Komend weekend spelen de landelijke teams met uitzondering van Heren 1 eindelijk weer eens thuis. Komt dat zien!