Gisteren werd competitieronde negen gespeeld en het eerste team wist met 7-3 te winnen van hekkensluiter Twenty-One Up. Martijn en Thijs wonnen al hun wedstrijden. Twan wist hier helaas geen punten aan te voegen. Met nog één wedstrijd voor de boeg lijkt dit team op een tweede plaats te eindigen. De heren staan negen punten achter op koploper Taverzo die komende week tegen Twenty-One Up aan moet treden.

Team 2 wist de 9-1 overwinning van afgelopen week een sterk vervolg te geven. Stijn, Ferry en Joep versloegen Doing met 10-0. Dit team staat nu eerste en zal komende zaterdag nog tegen nummer 2 Vriendenschaar spelen. Twee punten zijn genoeg om het kampioenschap veilig te stellen!

Het derde team wist het goede voorbeeld van team 1 en 2 te volgen. Wesley, Kevin en Pim wonnen met 8-2 van Salamanders. Het team staat nu derde met zes punten achter op koploper Rijnsoever. Het zal lastig worden, maar team 3 zou kampioen kunnen worden als het een mooie score neerzet tegen nummer 6 Scylla.

Team 4 verloor hun wedstrijd nipt met 6-4. Jesse won 2 van zijn partijen. Bianca en Aron wisten hier een punt aan toe te voegen. De laatste wedstrijd is tegen koploper Rijnsoever waarin nog alles mogelijk is. Het verschil is 3 punten, dus bij een 7-3 overwinning eindigt team 4 op de eerste plaats. Het belooft nog een interessante slotronde te worden!