Op de maandagavonden 19 september, 26 september en 3 oktober worden er op het Groene Hart College vanaf 19.00 uur informatieavonden georganiseerd. De ervaring leert dat ouders van leerlingen hun auto’s graag op het parkeerterrein van Avanti neerzetten. Gevolg is dat bezoekers van ons clubhuis dan ‘nergens’ meer kunnen parkeren. Op maandagavonden is er een jeugdtraining van 18.45- 20.15 uur en vanaf 20.30 uur begint de seniorentraining onder leiding van Hans Lingen.

Om parkeerproblemen voor onze leden zo veel mogelijk te voorkomen zal het parkeerterrein van Avanti op bovengenoemde maandagavonden van plm 18.45 u – 19.45 u worden afgezet met linten. Op deze manier hoopt het bestuur dat het eigen parkeerterrein beschikbaar blijft voor de leden die later komen. Voor leden geldt nog het volgende: Mocht je bij het clubhuis aankomen en het terrein is nog afgezet, dan mag je natuurlijk het lint even weghalen en parkeren bij Avanti. Zorg er daarna echter wel voor dat je het lint opnieuw aanbrengt! Excuses voor de overlast.