Afgelopen zaterdag werd de vierde thuiswedstrijd voor de jeugdteams gespeeld. Het eerste team verloor in een derby tegen ATTC met 4-6. Joep won 2 partijen. Ferry voegde hier 1 punt aan toe. Ferry verloor zijn andere 2 partijen ongelukkig in vijven. Martijn bleef helaas met lege handen achter. Ook hij verloor een partij diep in de beslissende game. Onze boys wisten wel de dubbel binnen te halen. Dit team is momenteel op een keurige derde plaats te vinden.

Team 2 wist knap met 6-4 te winnen van nummer 3 Taveri. Thijs stond geen game af en scoorde een mooie hattrick. Kevin voegde hier 2 punten aan toe. Wesley wist ook een partij te winnen. Kevin en Wesley wisten allebei een vijfsetter binnen te slepen. Na de zevende ronde is team 2 op een vierde plaats te vinden.

Team 3 won net als team 2 met 6-4. Jesse en Bianca scoorden 2 punten tegen Smash. Eva wist er 1 te winnen. De dubbel was ook prooi voor ons jongste jeugdteam. Met 1 wedstrijd minder gespeeld te hebben staat dit team nu op een vierde plaats.