Najaarscompetitie eindstand

Afgelopen zaterdag zijn de laatste wedstrijden gespeeld in de najaarscompetitie bij de jeugd. Voor het ene team was het nog even spannend, voor het andere team viel er niet veel meer te halen.

Voor team 1 was het best pittig dit jaar. Maar er werd gelukkig niet met grote cijfers verloren. Uiteindelijk hebben ze 38 punten gehaald in 10 wedstrijden, wat een gemiddelde van ongeveer 4 gewonnen wedstrijden per keer oplevert. Met deze stand zijn ze voorlaatste geëindigd in poule B van de 1e klasse.

Team 2 daarentegen deed lekker mee om de eerste plaats. Om die plaats te behalen moest er de laatste wedstrijd wel een wonder gebeuren. Helaas voor dit team deed SETT wat het moest doen, nl. zo veel mogelijk wedstrijden winnen en werd hiermee eerste. Een tweede plaats in poule A van de 5e klasse is echt een hele mooie prestatie!

Bij team 3 in poule A van pupillen A was het een klare zaak wie eerste zou worden. Rijnsoever was veel te sterk voor alle teams en behaalde de eerste plaats met 24 punten voorsprong op de nummer 2. Ook de nummer 2 was een maatje te groot. De overige vier teams scheelden vervolgens weinig met elkaar. En team 3 heeft met 1 puntje verschil van de nummer 3 een mooie 4e plaats behaald.

Bij team 4 ging het weer wat minder. Regelmatig was de tegenstander toch wel de betere partij. Maar ook zij behaalde, net als team 1, een mooi gemiddelde van bijna 4 gewonnen wedstrijden per keer. Ook team 4 behaalde de voorlaatste plaats in poule D van pupillen C.

En dan nu de percentagejager!
Tromgeroffel…

Trofee

1. Joep van der Meer met 85% (17 uit 20)
  2. Martijn Hogenboom met 70% (21 uit 30)