Afgelopen zaterdag werd de vierde thuiswedstrijd voor de jeugdteams gespeeld. Het eerste team verloor met 7-3 van Scylla. Ferry won 2 partijen en Martijn won één wedstrijd. Joep bleef helaas met lege handen achter. Scylla bleek net wat scherper dan onze boys: 3 van de 4 vijfsetters ging naar de Leidse tegenstander. Onze boys zijn momenteel terug te vinden 4e plaats terug te vinden.

Team 2 ging met ruime cijfers onderuit: er werd met 9-1 verloren van Salamanders. Alleen kopman Kevin won een partij. Jesse en Aron moesten 3 keer hun tegenstander feliciteren. Dit team is na zaterdag de hekkensluiter in de poule.

Team 3 had afgelopen zaterdag een ronde vrij. De week ervoor werd er door Eva en Bianca met 5-0 gewonnen. Dit pupillen duo team is nog ongeslagen en staan dan ook op een mooie eerste plaats met 6 punten voorsprong op de nummer 2.

Team 4 wist als enige te winnen: Rijnsoever werd met 4-1 verslagen. Martijn scoorde 2 punten, Joël 1 en het dubbel werd gewonnen. Na deze overwinning staat dit team op een vierde plaats.

Joep speelde op zondag ook nog de afdelingsfinale van de jeugdmeerkampen bij de pupillen. Joep stond zaterdag net aan de verkeerde kant van de score, maar Joep liet zien dat hij na een goede nachtrust er weer tegenaan kon. Hij won zijn vijf partijen overtuigend en stond over de hele dag maar één game af. Hiermee is Joep geplaatst voor de landelijke kwartfinale van de jeugdmeerkampen. Mooie prestatie, Joep!

De zondag ervoor mocht Martijn zijn afdelingsfinale spelen. Hij won bij de kadetten twee van zijn vijf partijen en werd vierde in zijn poule. Dit was helaas niet genoeg om op eigen kracht door te gaan, maar wie weet kan hij met geluk via de reservelijst alsnog meedoen.