Vandaag werden de halve finales van de Nationale Jeugdmeerkampen in Nijmegen gespeeld. Joep Vis, uitkomend bij de welpen, hield de eer hoog voor Avanti. Dat Joep hier stond was al een knappe prestatie aangezien hij als reserve de kwartfinale wist door te komen.

Joep begon de dag met een spannende vijfsetter die hij naar zich toe wist te trekken. De wedstrijd daarna bleek de uiteindelijke nummer 1 van de poule een maatje te groot. Joep herpakte zich goed: supporter Martijn en coaches Dave en Olaf zagen hierna 2 overtuigende overwinningen. De laatste wedstrijd was er een met mooie rally’s, maar werd nipt in vijven verloren.

Zo behaalde Joep in totaal 3 zeges en dit leverde hem een 3e plaats op. Hij plaatste zich zo voor het finaleweekend in Panningen waar de 12 beste welpen van Nederland aan deelnemen! Joep, gefeliciteerd met deze topprestatie!