Afgelopen weekend werd in Panningen de finale van de Nationale Jeugdmeerkampen gespeeld. De 12 beste spelers van elke leeftijdscategorie mogen hieraan meedoen. Onze Joep had zich hiervoor weten te plaatsen en dat was al een geweldige prestatie!

Zaterdag werden er zes wedstrijden afgewerkt en wist hij één pot te winnen. Twee partijen werden nipt in vijven verloren. Hij speelde deze dag tegen de uiteindelijke nummer 1, 2 en 3 en deze jongens bleken een maatje te groot.

De tweede dag kwam hij 2 keer tot winst. Er zaten weer een aantal spannende wedstrijden tussen, maar Joep trok net aan het kortste eind. De laatste wedstrijd lukte wat de hele dag net misging en zo sloot Joep af met een overtuigende 3-0 overwinning. Met in totaal 3 zeges eindigde Joep in zijn eerste meerkampfinale op een mooie 10e plek! Joep, onwijs goed gedaan! En niet te vergeten: Simon en Olaf, bedankt voor het coachen!