Het eerste team startte de eerste ronde met een mooie 7-3 overwinning tegen Rijnsoever. De eerste uitwedstrijd hadden de jongens het lastiger: er werd met 7-3 verloren van ATTC. Joep wist er 2 te winnen. Martijn en Ferry wisten helaas geen wedstrijden te winnen. De dubbel was wel prooi voor Avanti.

Team 2 verloor hun eerste wedstrijd nipt met 6-4 van Vriendenschaar. Afgelopen zaterdag stond dit team wel aan de goede kant van de score. Er werd namelijk met 7-3 gewonnen. Kevin scoorde een hattrick, Wesley wist 2 partijen te winnen en Jochem voegde hier nog een punt aan toe. Ook dit team wist de dubbel te winnen.

Het derde jeugdteam begon de competitie met een overtuigende 9-1 overwinning. Afgelopen weekend werd er met 7-3 verloren van Smash. Bianca, Eva en Jesse wonnen alle drie een pot.