Afgelopen zaterdag stond de vierde competitieronde op het programma. Het eerste team, uitkomend in de 2e klasse, wist met 6-4 te winnen bij Twenty-One Up. Thijs scoorde een hattrick. Martijn en Pim wisten allebei een punt hieraan toe te voegen en ook het dubbel ging richting Avanti. Dit team staat op de eerste plek. Ze hebben wel een wedstrijd meer gespeeld.

Het tweede team met Ferry, Stijn en Joep komt uit in de 3e klasse en speelde een spannende wedstrijd tegen koploper Smash. De heren wisten allen 2 wedstrijden te winnen en het dubbel ging ook naar Avanti. Zo kwam er een mooie 7-3 op het scorebord. Het tweede team staat nu op een tweede plaats. Smash heeft wel een wedstrijd meer gespeeld.

Team 3 wist ook met 7-3  te winnen van Salamanders. Wesley, Kevin en Jochem wisten alle drie 2 wedstrijden te winnen en ook team 3 wist het dubbel eruit te slepen. Door de overwinning staan de jongens nu op een derde plaats in de vierde klasse.

Het 4e team, uitkomend in Pupillen C,  redde het helaas niet tegen de pupillen van Salamanders. Jesse, Bianca en Aron wisten alle drie een pot te winnen. Momenteel staat dit team wel op een keurige 3e plaats met uitzicht op plaats 2.