Komend seizoen verandert er een hoop Avanti! Zo komen er bijvoorbeeld nieuwe trainingen, trainers en begeleiders. Graag willen we je daarom uitnodigen voor een informatieavond bij Avanti op dinsdag 22 augustus om 19:30u zodat iedereen goed voorbereid het najaarsseizoen in kan. Naar verwachting zal de bijeenkomst een uur duren. De agenda kan nog wijzigen maar ziet er voorlopig als volgt uit:

– Voorstellen trainersgroep

– Trainingstijden en indeling

– Overzicht jeugdtoernooien komend seizoen

– Overzicht jeugdteams en begeleiding van de jeugd

Voor wie is deze avond: (Ouders van) jeugdleden en seniorleden die hun trainingen willen weten

Hoe laat: 19:30u

Wanneer:  Dinsdag 22 augustus

Waar: TTV Avanti

Voor het eind van deze week zullen de trainingsindelingen en tijden bekend worden gemaakt via de website zodat je alvast meer weet. De trainingen zullen in de week volgend op de bijeenkomst van start gaan waarbij de eerste trainingen op maandag 28 augustus starten. Mocht je op basis van deze agenda zaken missen dan hoor ik het graag via simon_goessens@hotmail.com.

Tot dan!