Zaterdag 9 november kwam Heren 1 tot een zwaarbevochten 3-3 gelijkspel tegen de bezoekers van Tempo-Team. Het in grote getalen gekomen publiek (40) kon wederom genieten van mooie wedstrijden van het hoogste niveau in de kolkende SafeCon Arena.

Voor de pauze ging het allemaal vrij moeizaam bij de azzuri. Ruan Greyling en Simon Goessens gingen er vrij dik af tegen Mark Smith en Yana Timina. Gelukkig was het toen de beurt aan Frank Hollak. Met zijn beruchte blokballen was hij John Scott over 5 sets de baas. Stand: 1-2. Na de pauze kwam een beter spelende Ruan niet verder dan gamewinst tegen Yana. Man van de dag Frank wist daarna Smith te verschalken en Simon completeerde het slotakkoord met een eenvoudige overwinning op Scott.