Edith, Tim en Lotte (brede uitsnede)

Vanaf januari 2017 heeft Tonny aan mij het stokje overgedragen voor wat betreft het wedstrijdsecretariaat voor de jeugd. Vanaf deze plaats wil ik, en ik denk dat ik namens velen spreek, Tonny heel erg bedanken voor haar tomeloze inzet op dat gebied de afgelopen jaren!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Edith van der Lans, getrouwd met Johan en we hebben samen twee kinderen. Tim speelt bij de jeugd in Avanti 1 en Lotte speelt hockey bij HCW in Waddinxveen. We wonen met veel plezier in Boskoop en worden daarbij vergezeld door een hele lieve hond, een erg aanwezige vogel en gelukkig wat stillere vissen.

Naast het wedstrijdsecretariaat probeer ik ook zo veel mogelijk het website-gedeelte m.b.t. de jeugd bij te houden. Heb je dus een leuke anekdote of wil je iets kwijt over de speeldag of over de training, laat het me weten, dan maak ik daar een leuk verslag van! Foto’s zijn ook altijd welkom.

Dan even over de jeugdteams. Wie speelt waar en in welke klasse.
Team 1 heeft een mooie volle bezetting met Annabel, Dave en Tim. Kirsten is daar bijgekomen als versterking. Zij komen dit jaar uit in de 2e klasse, wat denk ik mooi aansluit bij hun speelsterkte.
Team 2 moet het doen met z’n drietjes, Wesley, Glenn en Joep. Zij komen uit in de 5e klasse; dezelfde klasse als in de najaarscompetitie.
Team 3 is vier man sterk en bestaat uit Ferry, Ricardo, Ruben en Collin. Zij komen uit in de Pupillen A waar zij ook in de najaarscompetitie in uit kwamen.
Team 4 is ook met zijn viertjes, te weten Martijn, Esmee, Jochem en Ahmad. Zij komen uit in de Pupillen B. Dat is een klasse hoger dan vorige competitie, aangezien de klasse Pupillen C is vervallen.

Ik wens alle spelers een sportieve en gezellige competitie!

Edith van der Lans