Om half 2 ’s middags druppelen de eerste spelers de zaal binnen. De eerste wedstrijd van het seizoen belooft een mooie te worden. De spelers zijn er klaar voor, met verse trainingsuren in de benen en een goede dosis motivatie. Wat voor beide teams leidde tot een overtuigende 8-5 overwinning!

Avanti 1 nam het deze zaterdagmiddag in de tweede divisie op tegen het eerste team van Alexandria ’66. De rentree van Jeroen de Heide, beter bekend als “Die Lange”, maakte deze middag voor hen extra bijzonder. Na maar liefst 15 jaar afwezigheid keerde hij terug naar zijn oude vertrouwde club. Hoewel zijn rentree niet helemaal vlekkeloos verliep wist hij toch één belangrijke overwinning voor het team te behalen. Vincent Swart en Steven Pouw wisten daar gezamenlijk nog drie wedstrijden aan toe te voegen. Maar Dennis Roggeveen stal met een indrukwekkende hattrick de show!

In de derde divisie begon Avanti 2 met een uitdagende 5-2 achterstand, maar wist hierna alle wedstrijden naar zich toe te trekken en sloot af met een mooie 8-5 overwinning. Anthira van Wensveen verraste door drie wedstrijden op haar naam te schrijven! Edu voegde daar nog eens twee overwinningen aan toe, terwijl Gert en David beide één wedstrijd wisten te winnen. Het nieuwe dubbelteam van Avanti 2, bestaande uit David en Anthira, bleek goed op elkaar ingespeeld en maakte een glansrijk debuut door het dubbel overtuigend naar zich toe te trekken. Daarmee besloot ook Avanti 2 de dag met een 8-5 overwinning.

Na de wedstrijden konden supporters en spelers onder het genot van een heerlijk buffet, bereid door Tomás Rejda, de gehaalde prestaties nabespreken. De teams mogen trots zijn op deze dubbele overwinning en kunnen de komende wedstrijden met vertrouwen tegemoet zien!

De volgende thuiswedstrijd vindt plaats op 02 maart 2024. Hier zal ook Avanti 1 (Jeugd), uitkomend in de Kampioenspoule, hun eerste thuiswedstrijd van het seizoen gaan spelen!

Avanti 1 – Tempo Team 1 Kampioenspoule
Avanti 1 – SVE 1 2e divisie