Zaterdag 26 september speelden de landelijke teams thuis. In een aangepaste zaalopstelling vanwege corona,genoten een aantal supporters van mooi tafeltennis.

Dames 1 liet geen spaan heel van SVE uit Utrecht. De domstedelingen werden volledig van tafel geveegd door de sterk spelende Avanti heldinnen. Anthia van Wensveen, Christel Petiet en Ruby Tangerman hadden haast. Uitslag: 10-0. Door deze briljante overwinning gaan de dames na 2 wedstrijden aan kop in de 1e divisie.

Heren 1 leed een geflatteerde 2-8 nederlaag tegen de reserves van Taverzo. De miljoenenclub van Ruud van Graafeiland,met ingevlogen Spanjaard, bleek op de cruciale momenten net wat doortastender. Olaf Stolwijk kwam tot 1 overwinning en won samen met Roland Vijverberg het dubbel. In het enkelspel kwamen Vincent Swart en Ronald Vijverberg helaas niet verder dan enkele vijfsetters. De heren staan na deze nederlaag stijf onderaan in de 1e divisie.

Heren 2 verloor met 2-8 van het sympatieke Red Stars. Edu Lamtara en Bernou Wagenaar wonnen ieder een wedstrijd. Bjorn Pluijm had een mindere dag en kwam niet tot scoren. Door deze nederlaag staat het tweede momenteel op een laatste plek in de 2e divisie.