Per vandaag, 18 november 2020, zijn de tijdelijke aangescherpte corona-maatregelen van de afgelopen 2 weken vervallen en gelden de corona-maatregelen die per 14 oktober zijn ingegaan.

De trainingen op de dinsdag- en donderdagavond worden volgende week weer hervat.

In het kort:

1. De competitie (zowel junioren al senioren) is stilgelegd.
  2. Er mogen door spelers vanaf 18 jaar geen wedstrijden gespeeld worden, ook geen dubbelspelen.
  3. Trainen mag door personen vanaf 18 jaar, in groepjes van 4 personen op 2 tafeltennistafels. Onderling wisselen binnen een groepje mag, maar wisselen met een ander groepje van 4 is niet toegestaan. Voor personen tot 18 jaar gelden deze restricties niet.
  4. Kantine, kleedkamers en douches blijven gesloten.
  5. Er mogen geen zelf meegebrachte alcoholische dranken genuttigd worden in het clubgebouw.
  6. Publiek is niet toegestaan.
  7. Na de training moet men z.s.m. het gebouw verlaten.

Het corona-protocol geldig vanaf 14 oktober (rechts onder op deze pagina te downloaden)  is weer van toepassing.

Dit zijn nog eens de basisregels:

• Voorop staat: Gebruik je gezonde verstand.
  • Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen.
  • Schud geen handen, vermijd aanraken van je gezicht.
  • Hoest en nies in je elleboog, gebruik papieren zakdoekjes en gooi ze na gebruik weg.
  • Houd 1,5 m afstand (personen vanaf 18 jaar)
  • Was bij aankomst en weggaan bij Avanti je handen met water en zeep of desinfecteer ze.
  • Houd je aan de looproute. De nooduitgang aan de zuidkant is de uitgang.
  • Noteer datum, naam + tijd op de registratieformulieren bij de ingang van de zaal. Voor niet Avanti-leden: noteer ook je volledige adresgegevens, mailadres en tel.nr.
  • Per training een box met tafeltennisballen (in de berging), na afloop daarin de ballen terugdoen.
  • Niet zingen of schreeuwen in groepsverband.
  • Gebruik je eigen spullen, zoals batje, handdoek, bidon etc.
  • Zaal zoveel mogelijk luchten, in ieder geval tussen 2 trainingen (minstens 10 minuten).
  • Corona-coördinator is Annelies Snabel, secretaris van Avanti, te bereiken via tel. 06-12167314 of per mail: secretaris@ttvavanti.nl

Bestuur ttv. Avanti