clubkampioenschappen-jeugd-2018-web

Ook dit jaar worden er weer clubkampioenschappen voor de jeugd georganiseerd. Bij afwezigheid van Wouter, heb ik de eer om dit prachtige toernooi te organiseren. De clubkampioenschappen jeugd vinden plaats op zaterdag 20 januari 2018. Het toernooi duurt van 10.30 tot ongeveer 16.00 uur en is uitsluitend bedoeld voor de jeugd van TTV Avanti.
Let op: voor álle jeugd! Dus ook als je geen competitie speelt en/of net op tafeltennis zit. Hoe meer spelers, hoe meer je op je eigen niveau kan spelen. Dus schroom niet en geef je op! Het wordt heel gezellig.

Het programma ziet er als volgt uit:
– Poule fases
– Minibatje toernooi (als je een minibatje hebt graag meenemen)
– Lunch
– Vervolg ronde

Opgeven kan:
– door te reageren op deze mail (als de speler nog geen competitie speelt, graag vermelden hoe oud de speler is en hoe lang de speler al tafeltennist)
– door persoonlijke opgave bij Wouter of Lisenka
– of door je naam op te schrijven op het inschrijfformulier op het prikbord van de jeugd

Tot de 20de!

Met vriendelijke groet,