Beste leden van Avanti,

Vanaf morgen, 6 juli, zal het clubgebouw weer geopend zijn om te tafeltennissen op de volgende momenten:

• Maandag 09.00 – 11.30 Senioren 55+ groep (2 x 1,25 uur)
  • Maandag 18.30 – 20.00 uur Jeugd
  • Maandag 20.30 – 22.30 uur Senioren recreanten (2 x 1 uur)
  • Dinsdag 19.30 – 22.30 uur Senioren (3 x 1 uur)
  • Woensdag 16.30 – 18.00 uur Jeugd
  • Donderdag 19.30 – 22.30 uur Senioren (3 x 1 uur)

Buiten deze momenten is het clubgebouw niet geopend.

Voor de trainingen op maandag-, dinsdag- en donderdagavond geldt dat men zich moet aanmelden via het  reserveringssysteem op deze website (zie het menu). Lukt dit niet en is er plaats om te spelen, noteer dan s.v.p. de datum en je naam op het formulier in deze registratiemap op de tafel bij de ingang van de zaal. Er zijn 6 tafeltennistafels beschikbaar, dus kunnen er maar 12 personen tegelijk tafeltennissen. Er is een protocol opgesteld o.b.v. het protocol NOC*NSF en de aanvullingen van de NTTB, waaraan Avanti zich moet houden de komende periode.

De belangrijkste regels zijn:

• Heb je klachten? blijf thuis en laat je testen.
  • Schud geen handen, vermijd aanraken van je gezicht.
  • Hoest en nies in je elleboog, gebruik papieren zakdoekjes en gooi ze na gebruik weg.
  • Houd 1,5 m afstand (personen boven de 18 jaar) zowel vóór, tijdens als na het sporten.
  • Was bij aankomst en vertrek je handen met water en zeep of desinfecteer ze.
  • Hou je aan de looproute, de nooduitgang aan de zuidkant is de uitgang.
  • Per training is er een box met tafeltennisballen beschikbaar (in de berging zaal), na afloop van de training doe je de ballen terug in dezelfde box.
  • Dubbelspel is nog niet toegestaan voor personen boven de 18 jaar.
  • Iedere speler maakt de tafeltennistafel na de training schoon met de aanwezige schoonmaakdoekjes.
  • Lucht de zaal tussen 2 trainingen minstens 10 minuten (openen nooduitgangen).
  • Maximaal 3 personen tegelijkertijd in de kleedkamer, maximaal 2 personen tegelijk onder de douche.
  • Maximaal 1 persoon tegelijk in de toiletruimte.
  • Was vóór en na toiletbezoek de handen met water en zeep.
  • Voor extra reiniging liggen er schoonmaakdoekjes in de toiletruimte.
  • Bezoekers gebruiken bij binnenkomst van de kantine een desinfecterende handgel.
  • Houd ook in de kantine 1,5 m afstand.
  • Bestellen en betalen op de aangegeven plaats aan de bar. Betaal bij voorkeur contactloos per pin.
  • Er wordt gebruik gemaakt van plastic glazen en kartonnen koffiebekers.
  • Bezoekers zitten op een aangegeven zitplaats aan een tafel, mogen niet blijven staan.
  • Lege flesjes etc. worden verzameld op een aangegeven plaats op de bar.
  • Iedere bezoeker maakt na gebruik tafel en stoel schoon met een schoonmaakdoekje.

De barmedewerker ziet toe op naleving van deze regels en kan de bezoekers daarop aanspreken en zo nodig de toegang ontzeggen.

Ga s.v.p. verantwoordelijk om met de mogelijkheid om weer te tafeltennissen. Hou je aan de regels en denk om elkaar.

BESTUUR TTV AVANTI