Avanti 1 speelde uit tegen Play Fair. Annabel bleef dit keer thuis en het was aan Jovanny, Vincent en Els om de punten binnen te slepen. Thuis wist Avanti drie punten te halen tegen Play Fair, dus het was het doel om dat te evenaren, zo niet te verbeteren. Helaas bleef het team bij twee punten steken. Zowel Jovanny als Vincent wonnen hun eerste wedstrijd en hadden daarmee al hun kruid verschoten.

Avanti 2 moest uit tegen SETT. Thuis kwam SETT met maar twee spelers en waren er al snel 10 punten behaald. Uit was SETT echter op volle sterkte. Ook deze keer wisten de jongens alle wedstrijden te winnen en gingen er 10 punten mee naar huis. De koploper TOV verspeelde één puntje en komt hiermee op drie punten afstand. De nummer twee, De Treffers, verspeelde echter geen punten, dus staat met één punt verschil nog steeds boven Avanti. Het belooft een spannende eindstrijd te worden.

Voor Avanti 3 reden Joep, Wesley en Glenn naar HTTV-070. Best een lastige tegenstander uit zo bleek. Daar waar thuis nog vijf wedstrijden werden gewonnen, konden de jongens uit maar drie wedstrijden binnen halen. Taverzo deed goede zaken thuis tegen De Treffers en is daarmee Avanti twee punten voorbij. Maar met maar twee punten verschil, moet Taverzo wel weer in te halen zijn.

Ook Avanti 4 moest naar SETT. Deze week speelden Ruben, Martijn en Esmee. Ruben wist alle drie zijn wedstrijden te winnen. Ondanks dat één van zijn tegenstanders hem herhaaldelijk uit zijn spel probeerde te halen door zijn opgooi af te keuren. Klasse Ruben! Martijn moest één keer zijn tegenstander te feliciteren. Helaas wist Esmee geen van haar wedstrijden te winnen. Met een 5-5 stand keerden ze huiswaarts, wat ook betekende dat ze SETT nog achter zich houden en op een mooie derde plaats blijven staan.

Percentagejager:

Tim van der Lans 100% (16/16)

Kirsten Segaar 100% (12/12)

Ruben Vink 92% (11/12)

Wesley Hassefras 75% (9/12)

Ferry Kramer 73% (11/15)