De dames hoofdmacht van Avanti heeft zichzelf een bijzonder slechte dienst bewezen. In de uitwedstrijd tegen koploper De Treffers(r) werd er bijzonder ruim verloren: 9-1. Christel Petiet wist de eer te redden voor de Hazerswoudse equipe, Lenny van der Meer en Annefleur Trel bleven met lege handen deze middag. Door deze zware nederlaag is het team gezakt van plaats 2 in de stand naar plaats 4. Doelstelling is om aan het eind van de rit bij de eerste drie teams te eindigen waardoor er in de laatste twee wedstrijden een overwinning noodzakelijk is.

De twee landelijke teams van Avanti die uitkomen in de 3e divisie boekte beide een stabiele overwinning. Heren 2 wist met 7-3 te winnen van het Leidse Docos terwijl Heren 3 met 6-4 wist te winnen van TTC. Alle landelijke teams hebben komend weekend een vrije dag waarna de week erop een fraaie reeks thuiswedstrijden op het programma staan. Met veel belangen is het raadzaam om als toeschouwer dan een kijkje te komen nemen!