10934566_383968315105269_357091004_nJongens 1 heeft zeer goede zaken gedaan tegen DTS. Onder het toeziend oog van coach Steffen deden Max, Matthijs en Feitse er alles aan om zoveel mogelijk wedstrijden te winnen. Na veel spannende wedstrijden, stond er toen de rook optrok 4-6 op het scorebord, in het voordeel van DTS. Feitse slaagde er tweemaal in een wedstrijd te winnen en Max en Matthijs beide eenmaal.

Avanti 2 startte goed tegen SVN. Halverwege stond er 4-1 op het scorebord in het voordeel van Annabel, Els en Vincent. Helaas stond de man met de hamer toen te wachten, wat een 4-6 verlies opleverde. Er werd driemaal één partij gewonnen, en ook het dubbel viel naar de kant van Avanti.

Avanti 3 nam het op tegen het sterke Alexandria ’66. Dave en Robin kregen Kirsten naast zich in de spannende strijd, maar Alexandria ’66 liet zich van hun goede kant zien. Alleen Robin wist een puntje te snoepen, en ook het dubbel werd gewonnen. Uitslag: 2-8 verlies.

Avanti 4 speelde tegen koploper Docos. Wesley, Martijn en Jinte vochten voor wat zij waard waren, maar Docos liet zien waarom zij dit seizoen slechts 10 (!) puntjes hebben verloren. De uitslag: 0-10 verlies.

Avanti 5 speelde ook tegen Docos. Het lukte Docos niet om 3 man te vinden om te spelen, waardoor Glenn, Rens en Joep het tegen 2 tegenstanders moesten opnemen. Alles Rens verloor een wedstrijd, Joep en Glenn wonnen alle wedstrijden. Ook het dubbel ging naar de kant van Avanti. Uitslag: 9-1 winst!