Kirsten + Roos smallerDe zevende competitieronde is alweer gespeeld. Er stonden veel koplopers op het programma, waardoor er veel uitdagingen aan werden gegaan.

Jongens 1 moest het opnemen tegen de koploper, die maar liefst 49 punten uit 5 wedstrijden heeft, SKF. In de thuiswedstrijd lukte het Feitse, Max en Matthijs niet om een game te pakken. Hier dachten de mannen ditmaal anders over. Ondanks dat SKF de uitgesproken kampioen wordt in Landelijk A, wist Max een wedstrijd knap in vijven te winnen van Wisse Kuiters. Feitse en Matthijs wisten hier en daar een game te snoepen, maar daar bleef het helaas bij. Uitslag: 9-1 verlies.

Avanti 2 reisde af naar Zoetermeer, waar Taverzo stond te wachten. Bij Taverzo speelde een sterke Jeffrey Wolf, die zijn drie wedstrijden wist te winnen. Aan de kant van Avanti waren het Vincent en Jovanny die beide twee wedstrijden wisten te winnen. Damiƫn moest driemaal zijn tegenstander feliciteren. Uitslag: 6-4 verlies.

Avanti 3 nam het op tegen koploper VVV. Vorige keer won VVV met 10-0, maar dat lieten Tim, Robin en Dave zich niet nog een keer gebeuren. Tim opende goed, waardoor Avanti op het scorebord kwam. Ook het dubbel werd gewonnen. Helaas konden Robin en Dave geen puntje snoepen, wat resulteert in een 8-2 verlies.

Avanti 4 heeft goede zaken gedaan tegen Rijnsoever. Kirsten, Wesley en Martijn wonnen alle drie 2 wedstrijden. Er werd alleen verloren van een sterk spelende Niels de Klerk. Het dubbel ging ook naar de kant van Rijnsoever. Uitslag: 4-6 winst!

Ook Avanti 5 moest het opnemen tegen koploper VVV. Tessa en Roos vochten voor wat zij waard waren, maar wisten geen wedstrijd te winnen. Joep wist de eer te redden, en won een potje. Uitslag: 9-1 verlies.