De jeugdteams zijn op de helft van de competitie, en ieder team heeft wisselende uitslagen behaald de afgelopen vijf wedstrijden waardoor de tweede helft van de competitie nóg interessanter wordt.

Jongens 1 heeft omdat zij in de Landelijke competitie uitkomen nog maar vier wedstrijden gespeeld. Afgelopen zaterdag stond VTV voor de deur. Na veel spannende wedstrijden wisten alleen Max en Feitse ieder een punt af te snoepen bij VTV. Matthijs moest met lege handen naar huis. Uitslag: 2-8 verlies. Jongens 1 staat op het moment laatste in Landelijk A, maar staan slechts 10 punten achter de nummer 3.

Avanti 2 heeft goede zaken gedaan tegen FVT. Na veel spannende potten was het Els die driemaal haar tegenstander versloeg. Annabel en Jovanny verloren beide van een sterk spelende Chanel Verschoor. Het dubbel ging maar nipt naar de kant van FVT, wat resulteert in een 7-3 overwinning voor Avanti 2. Door deze uitslag staat Avanti 2 nu vierde in de 2e klasse, met maar twee punten boven de nummer 6, en een punt boven de nummer 5. In de tweede helft zal Avanti 2 er dus alles aan doen om dat gat groter te maken, om keurig in de middenmoot te eindigen.

Avanti 3 ging met een minder voldaan gevoel naar huis. Tegen een altijd lastig Scylla deden Tim, Robin en Job er alles aan om punten binnen te slepen. Helaas lukte alleen Robin dit eenmaal, wat een 9-1 verlies op het scorebord bracht. Avanti 3 staat op het moment laatste in de 3e klasse, maar met een goede tweede helft moet een plekje hoger kunnen!

Avanti 4 kreeg afgelopen zaterdag Reflex op bezoek. Nadat Wesley de openingswedstrijd had gewonnen, wisten Jinte, Kirsten en Wesley geen punten meer te pakken. 9-1 verlies. De stand in de Pupillen B zegt ons dat Docos en Reflex met 45 en 41 punten na 5 wedstrijden plek 1 en 2 innemen. Avanti 4 stat op een keurige vierde plek, maar een derde plek is nog mogelijk.

Avanti 5 kon in een spannende strijd met Scylla nipt de winst pakken. Het was Joep die in de strijd zijn 3 wedstrijden wist te winnen. Rens en Tessa pakte beide een potje mee, en ook het dubbel werd gewonnen. Een 6-4 winst voor Avanti 5! Doordat Avanti 5 maar met 5 teams in de Pupillen C zit, is het een rommelige stand. Avanti 5 staat op een keurige derde plek, maar is het enige team dat al 5 wedstrijden heeft gespeeld. Het gat met de nummer 4 (Scylla) is 12 punten, maar Scylla heeft 4 wedstrijden gespeeld. VVV en FVT hebben beide pas 3 wedstrijden gespeeld, maar staan desondanks op plek 1 en 2 met 26 en 25 punten.