De laatste landelijke thuiswedstrijden staan op het programma. Het zal een stampvolle en sfeervolle zaterdag gaan worden in onze eigen SafeCon Arena. Wat staat er namelijk te gebeuren?

Play Downs Eredivisie:

Heren 1 – Hercules 1
Dames 1 – SKF 1

Kunnen onze helden en heldinnen het eredivisieschap voor komend jaar veilig stellen? Steun van het legioen is nodig om dit te bereiken! Ook Heren 2 en Heren 3 spelen thuis waardoor de zaal zal kolken van emotie. Na afloop zal het programma erop ingesteld zijn om de toeschouwer optimaal te vermaken.

Naast dit fantastische programma zal het ook een speciale middag zijn omdat Avanti kopman Steffen Greup na dit seizoen een stapje terug gaat doen. Steffen begon bij Avanti in de 2e divisie en werd en no-time de beste speler van de club. Naast al zijn overwinningen heeft hij ook ontzettend veel vrijwilligerswerk (met name voor de jeugd) gedaan wat hem een topper in alle opzichten maakt voor de club. Na de dit seizoen zal hij een stapje terug doen en even niet meer uitkomen in de competitie waardoor aanstaande zaterdag zijn afscheidswedstrijd is. Geef Steffen een prachtig afscheid en wees aanwezig vanaf 15:00 uur.