Aanstaande zaterdag doen we een klemmend beroep op jou als supporter van Avanti. Na een zenuwslopend seizoen kan Heren 1 zich kronen tot kampioen van de eerste divisie en daarmee eredivisionist worden. Daarvoor moet wel naaste achtervolger Hilversum achter zich gehouden worden. Na de 4-6 overwinning bij Tempo Team en de 9-1 winst van Hilversum tegen SKF is de situatie met nog 1 speelronde te gaan als volgt:

TTV Avanti: 9-60
Hilversum: 9-57

Zaterdag spelen de gladiatoren thuis tegen nummer 3 Pecos, terwijl Hilversum op bezoek gaat bij nummer laatst Tempo Team. Steffen Greup, Frank Hollak en Simon Goessens hebben dus echt alle support nodig om de 1e plaats vast te houden.

Overig programma:
hazes

Dames 1 – Tanaka 1
Heren 2 – Toekomst 1
Heren 3 – Herwaarden 1

Ook het overige programma is van te likkebaarden. De dames kunnen geschiedenis schrijven door de 2e plaats te veroveren in de competitie en daarmee een promotie/degradatie wedstrijd te spelen naar de eredivisie. Tegen directe concurrent Tanaka moeten 2 punten behaald worden. Heren 2 is bijna veilig in de 2e divisie. Ook hier zijn 2 punten nodig tegen directe concurrent De Toekomst. Heren 3 tenslotte staan slechts 2 punten achter op koploper SKF en kan met een reuze overwinning het kampioenschap in de 3e divisie ook nog pakken!

BBQ & HAZES
Na afloop is er minstens zoveel te beleven. Chefkoks Louis & Ralph pakken uit met de traditionele afsluitende mega BBQ, waarna de Amsterdamse volkszanger Elvis de avond muzikaal zal opvrolijken! Vooral André Hazes zal veel voorbij komen maar ook andere Nederlandstalige knallers zullen niet ontbreken. Mis dit allemaal niet en neem zoveel mogelijk vrienden, buren en verre familieleden mee! Aanvang wedstrijden 15.00 uur. Toegang gratis!