Het eerste herenteam van Avanti heeft de uitwedstrijd tegen Tempo Team met 4-6 gewonnen, waarmee de schade beperkt is gebleven. In Amsterdam werd gespeeld met invaller Martin Groenewold die knap 1 zege behaalde. Frank Hollak voegde daar 1 zege aan toe en samen met Simon Goessens haalde hij het dubbel binnen. Simon beleefde een productieve middag. Hij scoorde een hattrick. Volgende week is de laatste competitieronde en is het erop of eronder. Met 3 punten voorsprong op Hilversum heeft Avanti het in eigen hand, maar is het zeker nog geen gelopen race. Avanti speelt tegen nummer 3 Pecos, terwijl Hilversum tegen hekkensluiter Tempo Team speelt. Elk punt telt dus!

De dames wisten met 4-6 te winnen van Scyedam, dat slechts met 2 speelsters achter de tafel kwam. Komende zaterdag moet tegen Tanaka 2 punten behaald worden om tweede te worden in de competitie en de promotie/degradatiewedstrijd voor de eredivisie te gaan spelen.

Heren 2 verloor met 7-3 van kampioen The Victory, met de ongeslagen Let Arthurs Reinholds in de gelederen. Patrick (1) en Olaf (2) zorgden voor de punten. Aanstaande zaterdag hebben de mannen aan 2 punten genoeg tegen directie concurrent De Toekomst om zich te handhaven in de 2e divisie. Heren 3 sloeg met 8-2 toe tegen Hotak’68. Steven bleef ongeslagen, Marcel en Vincent scoorden ieder 2 punten. Door dit resultaat is het gat met koploper SKF nog maar 2 punten. Zaterdag komt Van Herwaarden op bezoek dat op 1 punt afstand van de koploper staat.  Er is dus nog van alles mogelijk!