Wil jij gratis en vrijblijvend kennismaken met tafeltennissen, voetballen en tennissen? Kom dan vanaf mei tot en met half juni naar TTV Avanti, Hazerswoudse Boys en Tehado.

Je bent daar van harte welkom om mee te doen met de kennismakingstrainingen die de clubs voor jou organiseren. Je kunt alle sporten uitproberen en in overleg afspreken wanneer je naar welk sport gaat, tot wel 6 keer per sport.

Na deze kennismakingsperiode kun je beslissen of je een sport wat langer wilt gaan doen. Op de achterzijde vindt je de gegevens van de drie deelnemende sportverenigingen en de contactpersonen.

Wat moet je doen?

• Vul je gegevens in op de voorzijde van de kaart
  • Kies je sportclub(s)
  • Maak telefonisch een afspraak voor je eerste kennismakingstraining
  • Neem de sportkaart mee naar de training. Bij deelname wordt aangekruist aan welke trainingen je hebt meegedaan.

De sportkaarten zijn verkrijgbaar bij alle deelnemende verenigingen en bij diverse andere locaties in Hazerswoude-Dorp.

Contactpersonen:

TTV Avanti; Steven Pouw: 06-81034999