De landelijke teams van Avanti hebben een uitstekende speelronde achter de rug. Heren 1 (de trots van de Azurri) kwamen ondanks een stroeve start in Schiedam op tijd boven drijven wat resulteerde in een strakke 2-4 overwinning op de gelijknamige thuisploeg. Coach Jeroen de Heide zag Vincent Blom uitblinken met een 100% score en zag daarnaast Frank Hollak en Steffen Greup beide eenmaal uithalen. Een terechte uitslag aangezien het aantal vijfsetters gelijkwaardig verdeeld waren.

Een paar treetjes lager in de 3e divisie bleven zowel Avanti 2 als Avanti 3 ongeslagen. Olaf Stolwijk was ouderwets op dreef met 3 overwinningen tegen Amstelveen. Zijn kompanen Patrick Nieuwendijk (1x) en Albert van Beek (2x) raken ook steeds meer in vorm en sloegen zo in totaal 7 punten binnen.

Avanti 3, eveneens uitkomend in de 3e divisie, kent een wisselvallige start. In Huizen kende David Saunders een mindere dag waardoor een overwinning te hoog gegrepen bleek. Gelukkig voor Avanti wisten Edu Lamtara (3x) en Steven Pouw (2x) wel een vijftal punten binnen te slaan waardoor het team in de subtop blijft staan.

Dames 1 had afgelopen weekend een speelronde vrijaf. Zaterdag 9 maart is de eigen SafeCon weer de arena van een drietal mooie wedstrijden. Dames 1 en Heren 3 ontvangen onze gewaarde gasten van Vriendenschaar, terwijl Heren 2 mag aantreden tegen Nijmegen. Heren 1 speelt op dezelfde dag de uitwedstrijd tegen landskampioen DTK.