Zaterdag 15 september tijdens de spannende matches van onze eredivisie teams, heeft TTV Avanti ook het materiaal contract met leverancier TTsport vernieuwd. Als bestuur zijn we blij dat we weer voor langere tijd de goede samenwerking met het bedrijf van Michel en Mariska de Boer hebben kunnen verlengen. Voor onze leden hebben we betere condities en een versimpeling van het bestelproces afgesproken. Voortaan kunnen artikelen rechtstreeks worden besteld via de site met gebruik van een clubcode,  spullen worden dan bij je thuis afgeleverd, wel zo handig. Als lid van TTV Avanti heb je dan recht op een mooie korting op alle artikelen m.u.v. Butterfly artikelen. De club code zal binnenkort met alle leden worden gedeeld.