Deze week zijn de Top 3 van genomineerden van het Alphens Sportgala bekend gemaakt. Avanti is genomineerd voor Sportvereniging van het jaar en Jongens 1 / Heren 2 is genomineerd voor Sportploeg van het jaar. GEWELDIG!!!! Je kunt het filmpje van deze bekendmaking bekijken via http://youtu.be/I0RLZC1c-CM

Het Alphens Sportgala vindt plaats op zaterdag 28 maart 2015 in Multifunctioneel Centrum De Plataan in Boskoop. Op deze avond worden de prijzen uitgereikt voor beste Sportman, Sportvrouw, Sportploeg, Sporttalent, Sportvereniging en Sportfoto. Onderaan dit bericht vind je een overzicht waarin je kunt zien wie er in de verschillende categorieën genomineerd zijn.

Deze nominaties zijn tot stand gekomen op basis van de stemming. Hierbij is 1/4 deel van de stemmen bepaald door het Alphense publiek, 1/4 deel door de organisatiejury, ¼ deel door de sportjury en 1/4 deel door de sportpers.
Wil je bij het Sportgala aanwezig zijn? Het is een avond vol met aandacht voor sport, met daarnaast entertainment en drankjes en hapjes! We hopen dat zo veel mogelijk Avanti-leden en sympathisanten naar het Gala gaan om onze helden te ondersteunen en te laten zien wat een geweldige club Avanti is. Via www.sportgala-alphen.nl zijn vanaf heden kaarten te koop.