dynamic tennis dutchTTV Avanti en Actief Rijnwoude slaan handen ineen!

TTV Avanti en Actief Rijnwoude gaan samen onderzoeken of er in Hazerswoude-Dorp en omgeving belangstelling bestaat om de sport Dynamic tennis te beoefenen. Dynamic tennis is een attractieve racketsport voor jong en oud, voor dames en heren, die elementen van tennis, tafeltennis en badminton combineert in een dynamische sport.
Dynamic tennis wordt met een lichte ‘foambal’ en een licht racket gespeeld op een badminton- veld, met het net op tennishoogte, volgens de spelregels van tafeltennis.

Inmiddels is Dynamic tennis uitgegroeid tot een volwaardige sport met duizenden beoefenaren alom in den lande. Daar komen er elke maand bij. En wel van alle leeftijden. De senioren (50-plussers) zijn echter in de meerderheid. Elementen als de lichte materialen en het feit dat de sport gemakkelijk aan te leren en weinig blessuregevoelig is, dragen daar in belangrijke mate aan bij. Een andere belangrijke factor ligt in het feit dat er in de avonduren bij sportclubs vrijwel geen ruimte beschikbaar is voor seniorengroepen. Daarom maken Dynamic tennisverenigingen graag gebruik van de vrije uren overdag. Als er voldoende belangstelling is wil Avanti haar prachtige speelzaal, de SafeCon Arena, overdag graag ter beschikking stellen voor de beoefenaren.

Heeft u interesse in een vrijblijvende kennismaking met deze sport of wilt u meehelpen Dynamic tennis in Hazerswoude van de grond te krijgen? Stuur dan een email naar info@actief-rijnwoude.nl met vermelding van uw naam en contactgegevens. Ook voor vragen kunt u op dit mailadres terecht. Bij voldoende interesse gaan Avanti en Actief Rijnwoude Dynamic tennis introduceren in Hazerswoude-Dorp!
Op Youtube staan tal van filmpjes die een indruk geven van Dynamic tennis! Kijk bijvoorbeeld hieronder: