Zaterdag 9 april wordt er door onze vrijwilligers niet alleen Oud Papier opgehaald, er is ook op sportief gebied weer van alles te beleven in de SafeCon Arena. ‘s Ochtends spelen alle jeugdteams thuis hun competitiewedstrijden en vanaf 15.00 uur komen onze 4 landelijke teams in actie. Heren 1, momenteel nummer 2, krijgt nummer 3 Hercules 1 op bezoek. Een belangrijke wedstrijd want de nummers 1 en 2 in de eindstand houden zicht op promotie naar de eredivisie. Dames 1 kreeg vorige week tegen koploper Scyedam een enorm pakslaag (9-1). Tegen de nummer laatst Docos krijgen onze dames de kans om zich te revanceren. Heren 2 speelt in de 2e divisie tegen Vriendenschaar 2. Er wordt een spannende strijd verwacht, want beide teams staan met evenveel punten op de 2e plaats in de competitie. Heren 3 tenslotte krijgt-  in de 3e divisie – Maastricht op bezoek. Het is de nummer 3 tegen de nummer 5 met 9 punten verschil in het voordeel van Avanti. Interessant om te zien of onze mannen hun voorsprong verder kunnen uitbouwen. Na afloop zal onze chefkok Tomas Rejda een geweldig keuzemenu serveren:

Thema is tex-mex

Chili con carne pittig zoet

Wraps met kip of gehakt of zalm

Chicken wings met kruidig korstje

Daarbij rijst of country potatoes salade en nachos

Voor 6 euro mag je 2 van 3 hoofdgerechten kiezen. Dus of 2 wraps of chili en 1 wrap en chicken wings met chili of 1 wrap daarbij nog zelfgemaakte salsa míld en heet en zelfgemaakte guacamole.

Eet smakelijk!