Ook deze zondag is Avanti weer gewoon open van 14:00 tot 17:00!

Het vrij spelen op zondagmiddag is een doorslaand succes geworden. Nadat er enkele weken geleden werd afgetrapt met ongeveer 10 aanwezigen, bleef het aantal deelnemers stijgen. Afgelopen zondag was er maar liefst 30 man aanwezig! Zowel de jeugd, de recreatieve senioren, als de toppers zijn vertegenwoordigd.

De succesformule van de mogelijkheid tot zowel hard trainen als ontspannen een balletje slaan, gezelligheid, en de mengelmoes van aanwezigen blijkt aan te slaan.

De komende periode kan er nog steeds op zondagmiddag worden getraind bij Avanti. Vanaf 14:00 uur gaan de deuren open en kan er vrij gespeeld worden tot 17:00 uur. Grote goeroe achter de zondagen is wereldtopper Martin Groenewold die aanwezig is.

Zowel leden als niet leden zijn meer dan welkom. Niveau is niet belangrijk. Er kan keihard worden getraind, voor de fun wat wedstrijdjes spelen is ook mogelijk!

De bar is gewoon geopend voor een hapje en een drankje. Hopelijk hebben we elke zondag weer een volle bak!